Kysymyksiä ja vastauksia

Tarvitaanko sairaanhoitopiirin tai ATK-osaston tukea?

Tämä riippuu viime kädessä klinikan säännöistä. Toivomme, että palvelumme alhainen kuukausimaksu sekä se, että palvelumme ei edellytä ohjelmistojen asennusta tai tietokonejärjestelmien muokkausta auttaa siirtymään palvelumme käyttöön kivuttomasti yhteistyössä meidän kanssamme.

Tarvitsenko erityisiä ohjelmistoja Medinetin palveluiden käyttöä varten?

Et. Koko järjestelmämme on nettipohjainen, tarvitset vain tietokoneen ja nettiyhteyden.

Pitääkö meidän sitoutua pitkäaikaiseen sopimukseen?

Ei. Kaikki Medinetin palvelut ovat kuukausi- tai jaksohintaisia lyhyellä irtisanomisajalla. Lisäksi käyttöönotto on ilmainen, mikä minimoi riskit.

Mitä Medinetin palvelut maksavat?

Medinetin kootut palvelut parantavat klinikan toimintasuunnittelua, jolloin kustannusta tulee verrata sen tuomaan hyötyyn. Toisinaan kasvavaa tehokkuutta ja kokonaissäästöjä voi olla vaikea tarkkaan määritellä. Ota meihin yhteyttä, niin voimme keskustella palvelun vaikutuksista juuri teidän klinikallanne.

Toimiiko Medinet Työvuorolista hyvin lääkäreille?

Medinet Työvuorolista on laadittu ensi sijassa hoitohenkilökunnalle, mutta siinä on erityisesti otettu huomioon lääkärien työvuorojen haasteet. Medinet Työvuorolista toimii siis erittäin hyvin myös sairaanhoitajille ja lähihoitajille heidän ehdoillaan, samoin myös muulle hoitohenkilökunnalle.

Maksaako tekninen tuki erikseen?

Ei. Klinikan kustannuksista on erittäin helppo saada yleiskuva. Tarjoamme aina rajattomasti henkilökohtaista teknistä tukea, joka sisältyy kuukausimaksuun.

Miten toimin, jos kiinnostuin esim. Medinet Työvuorolistasta?

Aluksi voit ottaa meihin yhteyttä. Määrittelemme yhteistyössä tarpeenne sekä sen, miten niille luodaan paras ratkaisu. Yleensä tarjoamme kokeilujakson, jolloin valitut yksiköt voivat kokeilla palvelua omien tarpeidensa mukaan. Toki meidän tuellamme ja avustuksellamme!